Sayfalar

18 Mart 2012

Ayakkabını tasarla



Dün Eminönü'ne gidip biraz alışveriş yaptım. Ne zamandır istediğim zımbalar(adını bilmiyorum ondan zımba ismi uygun geldi) vardı sonunda buldum.
İngiltere'ye yolu düşmüş olanlar Primark markasını bilir. Ben de bu ayakkabıları geçen yıl 3 pound gibi komik bir fiyata almıştım. Çok rahat, yazın direk giy ve çık ayağınızda hiç bir şey yokmuş hissi veriyor. Düşündüm ki bu yıl farklılaştırıp giyeyim bu ayakkabıları, Eminönün'den 20 tanesi 1 TL ye aldığım zımbaları sırayla ayakkabının kenarına zımbaladım. Hepsi tamamlandığında iki fotoğrafı karşılaştırdım ve eskiden ne kadar sade olduğunu fark ettim :) Şimdiki hali çok hoşuma gitti. Siz de sade bulduğunuz ayakkabılarınızı zımbalarla farklı hale getirebilirsiniz :) İyi eğlenceler





Zımbalama işlemi çok kolay. Zımbalayacağınız yeri belirleyin ve bastırın. Arkadan çıkan uçlarını kapattığınızda tamamlanmış oluyor.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder