Sayfalar

31 Ocak 2012

Pantolon Askısı ?


İlkokul yıllarında çok zayıf olduğumdan eteğim düşmesin diye annem askı takardı. O zamanlar hiç sevmez çok erkeksi bulurdum ama şimdi çok hoş ve seksi bir aksesuar olduğunu düşünüyorum. Özellikle salaş bir kıyafeti askı ile süslemek ayrı bir hava katıyor. Ben bu pantolon askılarını daha da kadınsılaştırarak üstüne sıra sıra kalpler diktim. İlk önce güzel bir kalp kalıbı çizin ve bunun yardımıyla yaklaşık 23 tane keçeden kalp kesin.
İsterseniz kestiğiniz bu kalpleri direk hazır askıya dikin. Hazır askınız yoksa benim gibi siyah lastik üstüne dikip kullanabilirsiniz. Aşağıdaki fotoğrafta tam bitmemiş hali var. Askı klipsi almadığımdan çengelli iğne yardımıyla pantolona tutturdum ama askı klipsiyle hem daha rahat hem de daha şık duracağına eminim :)
Sevgililer gününde böyle bir aksesuar kullanmak hoş olabilir. Keyifli vakitler :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder