Sayfalar

14 Ocak 2012

Şıkır Şıkır Kolye




Gerekli malzemeler;
-Küçük kare şeklinde keçe
-Rengarenk dikilebilen boncuklar
-2 veya 3 metre ince zincir
-Yaklaşık 10 adet halka
-Makas
-Şeffaf iplik




Keçenin üstüne şekli çizmek için kalıp çıkarmanız gerek. Bende hazır kalıp mevcut, isteyene mail ile yollayabilirim. Kalıbı çıkardıktan sonra keçenin üstüne koyup çizin ve kesin. Keserken biraz uğraştırıyor çünkü sekil itibariyle girinti çıkıntı çok.









Şeklin aşağı kısmına şiş yardımıyla delikler açın. Zincirinizi de kaç delik açtıysanız ( yaklaşık 9-10) o kadar eşit parçaya ayırın ve halka yardımıyla keçeye takın. Boyundan sarkan kısım içinde ne kadar uzunlukta istiyorsanız o kadar zincir kesip uç kısımlarından iki delip açıp takın.










İlk kafamda düz siyah haliyle kullanmak vardı ama sonra çok sade ve bir şeyler eksik gibi geldi. Ben de rengarenk boncuklar diktim üstüne. Gerçekten anında havası değişti :) Ben dahil herkes çok beğendi. Umarım siz de beğenirsiniz. İyi eğlenceler

1 yorum:

  1. Harika bir çalışma olmuş çok beğendim :)
    Keçeyi çok seven biri olarak bu tarz kalıp çıkarmayı denemediğime şaşırdım.

    YanıtlaSil