Sayfalar

01 Ocak 2012

Blair Şapkası Yapımı


Gossip Girl'u sever misiniz bilmem ama benim favori dizilerimden biridir. Hatırlıyorum da  ilk dizi çıktığında bayağı ön yargılıydım ama sonra tesadüfen bir iki bölüme denk gelince ilgiyle takip eder oldum :)
Geçen Blair'ın kullandığı bu şapka aksesuarı dikkatimi çekti. Bu şapkanın yapımı gerçekten çok kolay.
Gerekli malzemeler:
- İstediğiniz renk keçe
-Siyah kalın lastik

Önce keçenin üstüne 4 farklı boyutta 3'er adet ve 1 adet büyük yuvarlak çizin. Bu yuvarlakları çizerken evde bulunan şişe, pudra kutusu gibi şeylerden yararlanabilirsiniz. Sonra bunları tek tek dikkatli bir biçimde kesiniz.

Her bir boyut yuvarlaktan birer tane ayırıp 4 adet farklı boy yuvarlağı bir araya getirin ve ortalarından dikin. Dikmemizin sebebi sağlam durmalarıdır. 1 adet büyük olan yuvarlağımıza silikon döküp üzerine bu 3 adet hazırladığımız parçaları yapıştırıyoruz.


İlk başta kullanmadığımız en küçük 3 yuvarlak parçayı burada kullanacağız. Yapıştırdığımız şekillerin boş yerlerine bu yuvarlakları ikiye katlayıp silikon ile yapıştırırsak şapkamız daha güzel duruyor.


Ve son olarak siyah lastiğimizi silikon ile şapkamıza yapıştıralım. Ben yılbaşında kullandım sizlerinde mutlu günlerinizde kullanmanız dileğiyle :))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder