Sayfalar

11 Temmuz 2012

Kendin Yap: Kurukafa Bileklikler



Bu sene kurukafalı tshirt, bileklik, küpe, kolye her şey çok moda. Bir çok marka kurukafayı yeni sezon ürünlerinde bolca kullandı. Bazıları bir bilekliği 45-60 tl arasında satıyorlar ki bence bir bileklik için çok pahalı. Benimde bugün elime sipariş ettiğim rengarenk kurukafa boncuklarım ulaştı. Ben de hemen 3 model bileklik yaptım. Yapım aşamasını anlatmadım çünkü çok kolay. İster lastik ipe geçirip yapın isterseniz de klipsleyip kullanın. Ben klipsli kullanmayı tercih ettim. Şimdilik bu 3 modeli sizinle paylaşıyorum ama ilerleyen günlerde farklı modellerde paylaşıyor olacağım. Eğer bu 3 modelden birine sahip olmak isterseniz benim ile irtibata geçebilirsiniz. İyi eğlenceler :)





5 yorum:

  1. merhaba : ) kuru kafa boncuklar harika duruyor nereden sipariş ettin acaba ben de bulamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Kurukafa boncukları Ebay üzerinden sipariş ettim. Gelmesi biraz uzun sürüyor (15-20 gün) ama ücretsiz kargo ile gayet uygun fiyata bulabilirsin. Türkiye'de birkaç bujiteride gördüm ama tanesi 2 tl falandı. Ebay'dan çok daha ucuza alırsın.

      Sil
  2. Ebay da bazı satıcılar ürün gönderimi yapmayabiliyormuş doğru mu senin satıcının adı neydi acaba?

    YanıtlaSil
  3. Ben birçok satıcıdan aldım hepside ürünleri gönderdi. Tabi senin worldwide seçeneğini seçip araman lazım. Türkiye'ye hepsi göndermez.Eastbead, bead-wholesale aldığım satıcılardan bazıları.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkur ederim bakalım ilk ebay alışverişimi yaptım : ) geriye kalan beklemek : )))

    YanıtlaSil