Sayfalar

13 Aralık 2011

Banksy'nin Sokak Çalışmaları

Banksy, İngiliz graffiti sanatçısının takma adı. Kimliğini açıklamadığı halde çok ünlü bir graffiti sanatçısı ve dünyanın her yerinden hayranları var. "Gerilla artist" olarak anılan Banksy eserlerinde savaş karşıtı, hayvan haklarını savunan ve tüketim çılgınlığını eleştiren mesajlar veriyor. Yanlızca kendi ülkesi değil, gittiği her ülkede çizimler yapıyor. Ben Brighton'da iken bir kaç eserini görmüş ve çok beğenmiştim. Çalışmalarından bazılarını tablo, t-shirt olarak satılırken de görebilirsiniz. Çalışmalarının her biri ince zekasından izler taşıyor. Buradan size en iyi çalışmalarından bazılarını göstereceğim en sonda yer alan fotoğraf benim çekimim:). Umarım sizde bakarken benim hissettiklerimi hissedersiniz :)

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder