Sayfalar

05 Nisan 2012

Jelly Lens



Jelly Lensleri bugün keşfettim ve keşfettiğimden beri hemen benim olsun istiyorumm. Küçücük lensleri çok kolay bir şekilde telefonunuzun kamerasına yerleştirip çektiğiniz fotoğraflarınıza değişik efektler ekliyorsunuz.
Türkiye'de satışı yok. EBay veya Amazon'da dünyanın her yerine ücretsiz kargo ile hongkong'tan gönderiyorlar. Ben de internet üzerinden siparişini vermeyi düşünüyorum. Kargo siparişinizden sonra 1-2 gün içinde veriliyor ama size ulaşması 15-20 günü buluyormuş. Set halinde fiyatı 14 dolar (12 tane) ve bence almışken 12 tanesini birden edinmek en mantıklısı :) Her biri ayrı güzel ama benim favorim fisheye efekti :)
Siparişimi verip elime ulaştığı zaman birebir izlenimlerimi çektiğim fotoğraflarla size sunarım :)






1 yorum:

  1. Ben de bunları yeni keşfettim.
    çok eğlenceli görünüyorlar. edinecem en kısa zamanda!
    aynı zamanda blogunuzu da yeni keşfettim.
    takipteyim.:)
    sevgiler..

    http://girlielittlethings.blogspot.com/

    YanıtlaSil