Sayfalar

01 Nisan 2012

Taşlı Kurdeleli Nefis Yaka




Gerekli Malzemeler;
* Keçe ya da parça kumaş
* Kalın istediğiniz renkte ip
* Renkli kurdeleler
* Renkli taşlar 
* Yapıştırıcı

Önce keçenize yaka modelinizi çizin ve kesin. Ben pembe tonları kullandım siz istediğiniz renkteki ipinizi alın ve yakanızın kenarına yapıştırın. Sonrası biraz sabır istiyor. Kurdelelerden tek tek irili ufaklı fiyonklar yapın.  Ben tek tek fotoğraflayamadım ama  herkes fiyonk yapmayı biliyordur sanırım.:) Fiyonkları yapıştırın ve aralarına seçtiğiniz rengarenk taşları koyun. Zemin renginin fazla gözükmemesine özen gösterin. Bu yüzden ne kadar çok şey koyarsanız o kadar kalabalık ve güzel gözükür. Yakanız bittiğinde isterseniz uçlarını dikin ve arkadan zincirle kolye gibi isterseniz de bu yakaları sade bir tshirtünüzü hareketlendirmek için kullanın. Ben ikincisini tercih ettim ve beyaz bir tshirtün yakasına diktim. Sade bir jean ile çok şık duracağına eminim :)

İyi eğlenceler!











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder