Sayfalar

13 Kasım 2011

Aşk Her Yerde


Aşkların en güzeli, en masumu ilk aşkı çok sıcak bir dille anlatan Flipped  içinizi sımsıcak yapacak. Aşık olduğumuz zaman her şeyi kendimize yorarız, her şeyi nasıl görmek istiyorsak öle görürüz. Bana bugün günaydın dedi sanırım oda beni seviyor :) Bu filmde kendinizden çok şey bulacaksınız.








Bir oyunla başladı her şey.....


Jeux d'enfants












Müzik üzerinizde bırakılan ilk etkiyse söz duygudur, histir. İkisinin birleşimi ise bir bütündür. Aşkta böyle değil mi ilk önce fiziksel olarak birşeyler etkiler bir bakış ve ya bir gülüş ama sözler duygularınızı harekete geçirir. Bunların birleşimide aşkı :)
Music and Lyrics















Keşke her ay Kasım olsa <3
















"This is not a lovestory, it is a story about love"  500 Days of Summer


You always hurt the one you love 

İçinizi acıtacak bir film!!
Bu bir aşk değil ayrılık filmi.
Bir evliliğin ölüşüne tanık oluyorsunuz. Evliliğini kurtarmak, seni mutlu etmek için her şeyi yapan bir koca ve eşine karşı hiçbir duygusu kalmayan kadın.Filmi izlerken kadına daha ne istiyorsun deyip sövecek, erkek "Bana istediğini söyle... ne istersen ona dönüşürüm... iyi günde kötü günde demiştik.. beni bırakma" dediğinde içiniz acıyacak.
Hayatın içinden bir film. Şiddetle tavsiye edilir.






 

Notting Hill
Ünlü ve zengin bir kadın, sıradan bir vatandaş adam ama işin içine aşk girdimi neyin önemi vardır ki :)
Bir bankta başın aşık olduğun adamın dizlerinde, o bir eliyle kitabı tutup okurken, diğer eli senin elinde...


Eğer uzak mesafe ilişkisi yaşıyorsanız kesinlikle izlemeniz gereken bir film.
Her sahnede o kadar çok bulacaksınız ki inanmıyorum aynısını bende yaşadım diyeceksiniz.
Going The Distance



The Notebook





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder