Sayfalar

27 Kasım 2011

Keçeden neler yapabilirim diye düşünürken deneme amaçlı kurdele şaç tokasının kolay bir başlangıç olacağını karar verdim. Biri kısa biri uzun iki şerit keçe kesip uzun olan keçenin iki ucunu ortada birleştirin ve  ister kalın bir iğne ile dikin isterseniz de silikon ile yapıştırın. Ben iğneyle dikmeyi tercih ettim. Daha sonra bu yapmış olduğunuz parçayı kısa kestiğiniz şeridin üstüne silikon ile yapıştırın, diğerlerine nazaran ince ve kısa bir keçe daha kesip ortasında kurdeleyi saracak şekilde silikonlayın. Sade bir saç tokası yapmak için başlamışken birşeyler ekleyip kokoş saç tokası yapmaya doğru yön değiştirdim. Elimde daha önceden kalan siyah tül ve beyaz dantel parçalarını kullanmanın vakti gelmişti :) Siyah tülü kırmızı kurdelenın arkasına silikonla dağınık bir şekilde tutturdum. Dantelide yandan ikiye katlayıp tam kurdelenin üstüne gelecek sık ve bitişik şekilde yapıştırdığımda tamam şimdi oldu duygusunu hissettim:) İster sade bir tacın üstüne isterseniz iki çıtçıtlı tokanın üstüne yapıştırıp kullanın.
Ben çok beğendim umarım sizde seversiniz :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder