Sayfalar

10 Kasım 2011

İşlemeli Şapka Yapımı


Kışın gelmesiyle en sevdiğim aksesuarlardan atkı, bere ve eldiven 3'lüsünün gün yüzüne çıkma zamanı geldi. Aksesuarın sade ya da işlemeli her türlüsünü severim. Eğer bir aksesuar sade ise fiyatı uygundur ama iki üç boncuk biraz zincir gibi işlemeler varsa fiyatıda ona göre artar. Aslında sade bir aksesuarı süslemek ve kendi tarzını yaratmak çok kolay. Geçen sene düz krem rengi bir şapka almıştım. Başka mağazaları gezerken aynı şapkanın işlenmiş halini gördüm ve neden 3-5 boncuk işleme için daha çok para vereyim deyip doğru şapkamı işlemek üzere evin yolunu tuttum :) Evde olan malzemelerimle bir şeyler yapabilirim diye düşündüm. Bana lazım olacak şeyler şeffaf iplik, ince zincir ve biraz boncuktu. Benim aklımda çiçek deseni vardı ama siz istediğiniz şeyi yapabilirsiniz. İnce zincirimi çiçek gibi şapkamın üzerine şeffaf ipliğimle diktim. Daha sonrada aralarına boncuklarımı aynı şekilde şeffaf iplikle işledim ve benimde artık çok şık işlemeli şapkam vardı. Hemde sadece 4-5 TL fark ile sizde kendi işlemeli şapkanızı yapabilirsiniz. :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder