Sayfalar

30 Mayıs 2012

Kendin Yap: Kurukafa Tshirt




Geçen gazetede Bade İşçil'in kurukafa tshirtü giydiği fotoğrafını gördüm. Daha sonra öğrendim ki bu tshirt Zara yaz koleksiyonundanmış. Neden aynısını yapamayalım ki dedim :) Artık alışkanlık oldu ne görsem yaparız bunu yaa diyip duruyorum:)
Kadıköy de yaşayanlar salı pazarını bilir. Çok ucuza tshirt bulabilirsiniz. Ben de nasılsa kesip biçeceğim diye 2.5 TL ye bol bir tshirt aldım.
  Yapılışı baya kolay, fotoğrafa bakarak kurukafa desenini tshirte çizin. Ve sonra makas ile dikkatlice kestin. Tabi penye kestiğiniz için dikmezseniz kestiğiniz yerler daha sonra yayılır gider. Beyaz bir iplik alıp göz, burun ve dişlerin kenarlarını dikin. Ve tshirtünüz hazır. Yazın sahilde bikini üstüne veya şehirde altına rengarenk bodyler giyerek kullanabilirsiniz :) İyi Eğlenceler 












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder