Sayfalar

01 Mayıs 2012

Kendin Yap: Rengarenk Taşlı Bileklik



Uzun bir aradan sonra ( 2 hafta ) tekrar burada olmak çok güzel :) Bahar kendini gösterirken artık kışlıkları kaldırıp cıvıl cıvıl elbise, etek ve bodyleri çıkarmanın zamanı geldi. Tabı bu kıyafetleride aksesuarlarla süslemeden olmaz. Ben de bu sene çok sık gördüğüm taşlı zincirden yapılmış aksesuarlara bir yenisini ekleyeyim dedim. 
Gerekli malzemeler;
İnce bir siyah keçe parçası
Rengarenk ipler
Kurdele tutturma klipsi
Taşlı zincir

Aslında ilk önce sadece iplerle taşlı zinciri kullanırım diye düşünmüştüm ama sonra kenarlarındaki boş alana kalın zincirler ekledim. 
Öncelikle taşlı zincirimizi bilekliği yapacağımız boyda kesip 3 eşit parçaya ayıralım. Sonra tek tek bu zincirleri değişik renkteki iplikle saralım. Silikon yapıştırıcı yardımıyla rengarenk ipliklerle sarılmış taşlı zincirleri siyah keçe üstüne ortalayacak şekilde yapıştıralım. Kenarlardaki boşluğu ben zincirler yapıştırarak doldurdum ve çok hoş oldu. Siz de ister zincir yapıştırın ister tamamını renkli yapın. Sonra uçlarına klipslerimi taktım ve bilekliğim hazır :)) İster gece ister gündüz her zaman takmak isteyeceğiniz aksesuarlardan biri olacağına eminim :) İyi eğlenceler








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder