Sayfalar

29 Mayıs 2012

Renkli Örgü Kolye




İstanbul'a yaz tam olarak gelmese de umuyorum ki Haziran ayında güneşi göreceğiz! Rengarenk kıyafetlere onlar kadar şirin aksesuarlar lazım değil mi? Hadi bugün çok şirin bir kolye yapalım.

Gereken malzemeler;
* 18 adet halkalara geçirmek ve misinayı bağlamak için gerekli klips
* 18 adet sıkıştırıcı
* Misina ip
* Rengarenk boncuklar
* Zincir


Klipsler ve sıkıştırıcılar


Tek tek boncukları misinaya diziyoruz. Tabi dizmeden önce uzunca kesip ucuna klipsimizi koyuyoruz ki boncuklar saçılmasın. Bu işlemi her renk için 3 tane olacak başlangıç ve bitişlerine olacak şekilde yapıyoruz. Uzunluğu için bir ölçü veremeyeceğim. İsteğinize göre uzun veya kısa olarak kesebilirsiniz. Daha sonra kalın bir halkaya yaptığımız boncukları klipslerin yardımıyla geçiriyoruz ve örmeye başlıyoruz.



Ben uzun kestiğimden misinamı baya uzun bir kolye oldu ondan ikiye katlayıp tam ortasına halka geçirdim.



Ortasına bir halka ve diğer halkalı kısımlarını birleştirmek için diğer bir halka kullandım. Resimde gördüğünüz gibi sonra bu iki halkaya zincirleri tutturdum.


Boncuklar ince olduğundan tek kat kullanmak istemedim. İki kat yapınca daha güzel ve ağır durdu. Ben çok beğendim. İstediğiniz renkleri kullanarak kalın ya da ince boncuklarla siz de bu kolyeye sahip olabilirsiniz. Umarım beğenmişsinizdir.

İyi Eğlenceler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder