Sayfalar

21 Şubat 2012

Dirsek Yaması


Takip etmekten çok keyif aldığım bloglardan birinde keçeden dirsek yamasını gördüm. Bu sene dirsek yamalı kıyafetler çok moda mağazalarda görmüşsünüzdür. Fikir benim baya hoşuma gitti. Daha önce yün keçe hakkında bir fikrim yoktu nasıl yapılır nerelerde kullanılır bilmezdim. Bu paylaşımı gördükten sonra araştırdım. 5 farklı renk küçük bir poşet içinde 3 TL ye sahip olabilirsiniz. Tekli keçe iğnesi ise 1 TL. Fotograftaki gibi kalın bir süngere ve kalp şeklini rahat bir şekilde verebilmeniz için kurabiye kalıbına ihtiyacınız olacak.
Öncelikle uygulamayı yapacağınız kazağında dirseğinizin ölçüsünü alın. Sonra kalıbı koyup için yün keçeyi yerleştirin. Yavaş ve düzgün bir şekilde iğneyi batırıp çıkarın. Bu işlemi mümkün olduğunca her alana yapın.
Ardından hafif ütüden su sıkarak ütüleyin vee bitti. Bu fikri sadece dirsek yamasında değil kazağınıza yapacağınız her şekilde kullanabilirsiniz. İyi eğlenceler :)



















Kaynak: WTF Honestly




2 yorum:

  1. keçe nerde bende merak ediyorum (=

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yün keçeleri tuhafiye, masrafçı veya yüncülerde bulabilirsin. Ben 5 renk yün keçeyi Kadıköy'den 5 tl gibi bir fiyata almıştım.

      Sil