Sayfalar

25 Şubat 2012

Ebruli Tırnaklar



Bu tırnakları görür görmez bayıldım. Ben de birçoğunuzun düşündüğü gibi çok uğraştırıcı ve zor olmalı hayatta yapamam diye düşünüyordum ama hiçte düşünüldüğü gibi zor değil. Sizin için adım adım ayrıntılı bir şekilde anlatılmış videoyu paylaşıyorum. Fotoğraf yardımıyla da çok rahat anlayabilirsiniz. İlk önce tırnağınıza beyaz renk oje sürün. Sonra tırnağınızın kenarlarını güzelce bantlayın. Bir bardak su alın ve içine istediğiniz renklerde oje damlatın. Suyun yüzündeki ojeye kürdan yardımıyla şekiller verin. Bantlı elinizi bardağın içine sokup çıkarın. Videoda tek tek tırnaklarına şekil vermiş ama ben 5 parmağımı birden bardağa sokup çıkardım böylece daha az vakit alıyor. Bantları çıkarın ve kenarlarını kulak çubuğuyla temizleyin. Alttaki 2 fotoğraf benim eserim. İlk sefere göre fena olmadığını düşünüyorum :) Bence bu tırnaklar çok havalı ve dikkat çekici ;)




                                   






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder