Sayfalar

19 Şubat 2012

Peter Pan yaka şeklinde kolye



Birden bire fikir gelip hemen yaptığımdan fotoğrafla adım adım çekemediğim bir çalışma oldu. Zaten baya kolay olduğundan hemen anlayacağınızı düşünüyorum. Yaka şeklinde kolye fikrine resmen bayıldım ve sonucunu görünce daha da sevdim :) İstediğiniz kalınlıkta ve tarzda zincir ile yapabilirsiniz. İnce zincirle daha sade ve zarif durabilir Ben kalın zincir tercih ettim. Kişiye göre değiştiğinden ölçü veremeyeceğim. Önce boynunuzda deneyerek istediğiniz uzunlukta bir zinciri kesip yuvarlak yapın. Sonra tam ortasından iki adet kısa zinciri birleştirin ve yukarılarındaki halkalar ile birleştirin. Maksimum 5 dakikada bu güzel kolyeyi yapabilirsiniz. Sıra bilekliğe geldi. Kolyeyi yaptıktan sonra biraz zincir arttı. Bu zinciride bileklik yaparak kullanayım dedim. Bileğinizin ölçüsünde bir zincir kesin ve bu kalın zincirin içinden aynı veya farklı renk ince zinciri geçirin. Ben bir tur geçirdim ama daha fazla yaparsanız daha hoş duracağını düşünüyorum. Daha sonra  kahve tonlarında kalın süet deriyi aynı şekilde arasından geçirin. Bu sadece kolay bir örneği siz daha farklı malzemeler kullanarak daha kokoş yapabilirsiniz. Bakın 10 dakikanızı harcayarak hem kolye hem de bilekliğe sahip oldunuz :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder