Sayfalar

12 Şubat 2012

Topshop'tan aldım 1 tane, eve geldim 3 tane






Dört bir yanda indirim başladı. Geçen Topshop'a uğrayayım dedim. Aksesuarlarını çok beğeniyorum ama sezondayken gayet pahalı oluyor. Neyse ki aksesuarlarda indirime girmiş. Aşağıdaki tüylü küpeyi 49.90 TL'den 9.90 TL'ye düştüğünü görünce hemen kaptım. Alır almaz ya ben bunu bu kadar süslü kullanmam. Şunu bir küpe diğerini ayrı küpe artanları da kolye yaparım dedim. Sonra küpeyi parçalara ayırdım. Üst taraftaki büyük yuvarlakları bir küpe yaptım. Yuvarlağın hemen altındaki 2 küçük yuvarlaklı tüyleri ayrı bir küpe ve geri kalan 4 adet yuvarlaklı tüyleri de bir zincirin ucuna takarak kolye yaptım. Hatta bugün kolye ile büyük yuvarlak küpeyi dışarı çıktığımda taktım ve sizler için fotoğrafını çektim. Yani Topshop'tan aldım 1 tane, oldu sana 3 tane :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder