Sayfalar

11 Şubat 2012

Takılar Boş Çerçevelere


Aksesuarların boş çerçevelere takılma fikri benim çok hoşuma gitti. Geçen gün camlı dolabımın kapağındaki cam kırıldı ve bomboş duruyordu. Bu çerçevelerin takılığa dönüştürülmesini görünce ben de benim dolabın boş çerçevesine sıra sıra delikli danteller geçirdim. Sonra küpelerimi dantelin deliklerine taktım. Hem kötü görüntü ortadan kalktı hem de gerçekten işe yarar bir şey oldu. 
Aksesuar almaya gelince çok güzel ama gerçekten birbirine dolanmadan düzenli bir şekilde tutmak çok zor. Ben kendimden örnek verecek olursam hepsini göreyim o anda seçeyim isterim. Bazen unuttuklarım oluyor çünkü bir süre hep yeni aldıklarına sarıyorsun ve eskiler arka sıralarda kalıyor. Eğer sizinde evinizde kullanılmayan çerçeveniz varsa içini tel örgü gibi dantelle çevirin ve sonra takılarınızı takın veya sıra ipler geçirin gözlüklerinizi asın. Fikir yaratıcı size de bu fikri odanıza taşımak kalıyor:) 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder